Zaterdag 21 april - tweede wedstrijddag - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Ilja Goedemoed - WaarBenJij.nu Zaterdag 21 april - tweede wedstrijddag - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Ilja Goedemoed - WaarBenJij.nu

Zaterdag 21 april - tweede wedstrijddag

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Ilja

22 April 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Heerlijk geslapen in een meer dan riant tweepersoons bed, Rene en Hilda zijn weg dus ik grijp mijn kans en heb gisteravond de master bedroom met prive badkamer betrokken. Vanochtend vroeg wakker door een whatsapp berichtje van Ilja en een uitnodiging voor een nieuw spelletje wordfeud. Even reageren en toen weer in slaap gevallen. Om half negen opnieuw wakker, nu snel snel want de wedstrijd voor de jeugd begint om 9.30 uur, ons trio is rond 10.30 uur aan de beurt met hun balans oefening. Nog een kort oponthoud, Marijke spot een paar mooie vogels met jong, rechtsomkeerd op de weg voor een snapshot, het zijn volgens ons kraanvogels. We zijn toch nog keurig op tijd in de sporthal en al snel is het zover, zenuwen alom. De oefening ziet er mooi uit, opnieuw strak en stralend. Dit keer heeft Jan toch stiekem voor ons gefilmd, de ene knie omhoog en daarachter de camera verstopt op de andere knie, gelukt ! Gelukkig hoeven we niet lang op de punten te wachten, onze apple specialist Wim heeft ingebroken in het punten systeem en kan de scores meteen bekijken op zijn macbook: 27.100 ! Super ! Dat wordt totaal 54.050, en dat op het WK ! En nu maar afwachten wat de final ranking wordt, er komen nog heel veel toppers en een van de tegenstanders is natuurlijk het andere trio van Nederland. Langzaam aan komt er duidelijkheid en dan allemaal superblij, 12de plaats en na schonen van de lijst 9de beste land en dus eerste reserve voor de finale morgen ! Geweldig gedaan door onze toppers Denise Eline en Ilja. Direct na de wedstrijd weer even een ontmoeting met onze dochters, even bijkletsen totdat Kim ze weer meeneemt naar de rest van de delegatie. Voor ons is de spanning er eerst even af, wij gaan even naar huis, vanavond weer terug om Mare Jeannine en Manon aan te moedigen.

Terug in het huis even proberen contact met Annick en Bob te maken, ondanks de hedendaagse techniek als mail, sms, whatsapp en skype helemaal geen reactie..... sneu hoor. Dan even relaxen en maar weer eens naar de premium outlet mall, het regent toch. Al voor we bij de mall zijn hebben Marijke en Willy in totaal 3 paar schoenen gekocht, in de mall zelf is een superstore van Victoria's Secret maar we kunnen het Tjeerd niet aan doen hier nu uitgebreid te gaan winkelen, meteen een goede reden om hier maandag opnieuw naar toe te gaan. Dan maar even een hapje eten, wanneer we de rekeningkrijgen is het even slikken, zo duur ? Hoe dat kan ? Nou, overtuigd als ze zijn van hun eigen goede service, hebben ze bij voorbaat al 18% tip bij de totaalrekening opgeteld. Ik moet wel toegeven dat we erg lekker gegeten hebben en natuurlijk voor twee dagen want wat we niet op kunnen, krijgen we in een "doggy bag" mee naar huis. Lekker, morgen ontbijten met koude pasta en pizza ! Op de parkeerplaats krijgen we het nog even spaaans benauwd als we een politie auto zien staan, onze auto staat namelijjk niet in een parkeerhaven maar in een grasveldje geparkeerd vanwege de drukte, gelukkig valt het mee. Dan snel op weg terug naar de sporthal, eerst nog even in de file staan en toch weer mooi op tijd aanwezig. Met zijn allen naar het junioren trio van Adonis kijken, goede balans oefening, helaas teleurstellende punten, op dit moment nog niet bekend wat de einduitslag is, jammer, geen finaleplek.

Vanmiddag onderweg een smsje van Hilda, ze kunnen ons niet langer missen en komen nu al terug naar het huis. Jammer hoor, moet ik mijn grote bed weer uit, ik ga terug naar Ferrie.
Nu opnieuw met zijn achten in het huis, wel gezellig dat iedereen er weer is. Weer even opnieuw de bedden verdelen en alle spannende reis verhalen aanhoren van familie Steg en Wieling. Miami en Everglades, we komen er aan, wij gaan dinsdag en woensdag.

Morgen de finales, onze meiden moeten kant en klaar staan voor het geval er een trio uitvalt (blessure ? doping ?) pakjes aan, haar in de plooi, make-up netjes.....je weet toch maar nooit. Op naar zondag.

Wordt vervolgd .....

• 22 April 2012 - 12:58

Rene En Hilda:

Wat blijf je toch leuke verslagen schrijven, onze complimenten!
    Nog 1 nachtje en je hebt het rijk alleen (of met Ilja) op onze slaapkamer ...

• 22 April 2012 - 13:19

Mem/Beppe:

Wat een prachtige foto's, strak! Beppe is heel trots en ik vind dat jullie het geweldig hebben gedaan. Heel goed dat jullie zo ver zijn gekomen. Beppe denkt dat de swarovski steentjes geholpen hebben.
    Met een beetje geluk, misschien vandaag nog de finale. Vanavond opgetut naar het gala. Ik zal aan jullie denken.

liefs Beppe

• 22 April 2012 - 13:20

Mem/Beppe:

Koop nog maar wat leuks! Ook voor Annick. Veel plezier nog!