Maandag 23 april - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Ilja Goedemoed - WaarBenJij.nu Maandag 23 april - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Ilja Goedemoed - WaarBenJij.nu

Maandag 23 april

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Ilja

24 April 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vandaag de dag om afscheid te nemen van de delegatie. Na een rustig ontbijt gaan Marijke Amarins en Willy naar het sportershotel om Denise op te halen, of Ilja meegaat is nog een vraagteken, niks meer gehoord. Wanneer we aankomen schrikt ze bijna, "moet ik al mee ?" Ze had me wel een berichtje gestuurd hoor, een paar minuten geleden....
Ilja blijft samen met Eline en Mare en een groot deel van de delegatie nog zwemmen bij het hotel. Dus ik ga met koffer en zonder Ilja samen met Marijke, Denise en Amarins weer terug naar ons huis. Heerlijk zwemmen en zonnen en proberen niet te verbranden, dat laatste is niet helemaal gelukt voor iedereen. Even skypen met thuis, mede om video camera instructies te krijgen, en dan is het al snel 15.00 uur. Familie Wieling en Steg gaan met overbeladen koffers de deur uit en na een oorverdovend getoeter zijn ze op weg naar het vliegveld.

Sonja geeft Liza een lift om Eline en Mare op te halen en wij moeten nu ook snel weg voor Ilja. Bij het eerste de beste stoplicht slaat de moter uit, vermoeden ? benzine op ? Ja maar gelukkig nog net niet helemaal, nu eerst nog een zeer nodige tankstop en dus te laat in het hotel. Gelukkig is iedereen nog in de hal gezellig aan het kletsen. Na een bedankje aan Kim, Emil, Joan en Liesbeth is het tijd om echt afscheid te nemen. Een deel van de delegatie vliegt vanavond terug en een deel blijft nog een paar dagen net als wij.

Voor is nu nog een korte vakantie aangebroken. Samen met Ilja en Denise dan nu maar even naar ? De Premium Outlet Shopping Mall want daar waren we nog niet geweest. Willy koopt opnieuw 2 paar schoenen (nou ja slippers en maar 1 paar voor mezelf) en dan nog de rest ..... Ilja raakt niet uitgekeken, zoveel mooie winkels vol mooie spullen met mooie prijzen, de keren dat ze "ooooh" "sjoch" "woow" en "we moatte hjir echt nog in kear langer hinne" zegt zijn niet tellen.
Om 20.00 uur weer op weg naar huis, nog een paar boodschappen doen. Thuis aangekomen heeft niemand meer puf om uit eten te gaan, een broodje ei en een yoghurtje volstaan prima voor een keer. De meiden zijn al naar bed
en voor mij duurt het ook niet lang meer.

Morgen is het vroeg dag, om 8.30 uur pikken we Sonja en Eline op bij hun hotel en vertrekken we voor twee dagen naar het onderste puntje van Florida, Miami en de Everglades. Waarschijnlijk is mijn volgende vrslag over twee dagen.

Wordt vervolgd .....

• 24 April 2012 - 05:53

Sieta En Lisa:

Wat beleven jullie toch heerlijk veel.
    Nu nog lekker genieten van een welverdiende vakantie.
    Heel veel plezier

• 24 April 2012 - 06:05

Riny:

Geniet van de komende dagen ontspannen vakantie vieren. Wat een prachtig resultaat zegen dat op wereldniveau super! Hester was met haar trio in Portugal ook 9e dan zit je net buiten de finale, ook wij hadden nog hoop. Maar je gunt je medesporters ook geen blessures natuurlijk.
    Wat beleven jullie leuke dingen en wat een leuk fotoboek. Een schitterende herinnering voor Ilja!
    Er moet zeker nog een keer een sponsorconcert komen om al jullie souveniers en Disney gadgets te betalen, ha ha ha ha ha!!!!!!!
    Nog veel plezier!!!!!!!