Het is bijna zover - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Ilja Goedemoed - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Ilja Goedemoed - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Ilja

28 Maart 2012 | Nederland, Drachten

Het is bijna zover, over twee en een halve week vertrekken we naar Amerika voor het WK acrogym.
Wij zijn Ilja en Willy en natuurlijk haar teamgenoten Denise en Eline. Daarnaast nog twee teams van Adonis Drachten en trainster Kim en teams van een aantal andere verenigingen uit Nederland. De meesten nemen natuurlijk ook hun eigen fanclub mee, ouder(s)!
In december en januari hebben Denise, Eline en Ilja zich geplaatst voor het WK door op de drie kwalificatie wedstrijden de WK limiet te halen en zo bij de twee beste jeugd trio's van Nederland te horen.
Vanaf toen druk bezig met regelen, organiseren, invullen, controleren, bestellen, reserveren en betalen.
Na een super sponsor gala feest is het nu tijd voor de laatste loodjes. Tijdens de training de oefeningen perfectioneren en thuis langzaam alle nodige spullen verzamelen.
Komend weekend is er een gezamelijke training van alle WK teams in Zwolle, daar worden ook de trainingspakken uitgereikt en uitleg gegeven hoe alles in zijn werk gaat. Wel nodig voor mij, Willy, als "WK-leek".
Ilja en ik hebben er enorm veel zin in en ik probeer via de reisverslagen de thuisblijvers een beetje mee te laten genieten.

wordt vervolgd .....

Ilja

Mijn sport is acrogym en mijn moeder hield een verslag bij van mijn eerste WK in 2012, daarna volgde een EK in 2013, opnieuw een WK in 2014 en nu het EK van 2015 in Riesa Duitsland.

Actief sinds 28 Maart 2012