nog twee nachtjes slapen - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Ilja Goedemoed - WaarBenJij.nu nog twee nachtjes slapen - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Ilja Goedemoed - WaarBenJij.nu

nog twee nachtjes slapen

Door: iljawk

Blijf op de hoogte en volg Ilja

13 April 2012 | Nederland, Drachten

vrijdag de 13de, betekent voor ons nog twee nachtjes slapen maar voor de senioren delegatie niet. Zij zijn vanochtend al vertrokken en komen als het goed is rond 24.00 uur Nederlanse tijd aan in Orlando, daar dan 18.00 uur. Voor Margreet en Amarins, ook van Adonis, is het al begonnen. Als wij aankomen hebben zij hun eerste trainingen er al weer op zitten, dat moet ook wel want dinsdag en woensdag hebben ze hun wedstrijden, dan hopen ze zich te plaatsen voor de senioren finale donderdag 19 april.
Hier in huis begint er zo langzaamaan een beetje orde in de chaos te komen. Koffers voor het grootste deel ingepakt (alleen maar zomerkleren want 30 graden !), alle benodigde paperassen liggen klaar, toi toi-tjes gemaakt voor de andere Adonis sporters en trainer.

We zijn hartstikke blij dat Ilja dit samen met haar team mee mag maken Bedankt alle lieve vrienden die Ilja steunen door op verschillende manieren een bijdrage te leveren.Ilja haar WK donatie potje heeft vanaf januari naast de telefoon gestaan en daar werd regematig wat in gedaan, van 5 cent tot 50 euro ! Ook een aantal bank overschrijvingen dragen een steentje bij aan haar "wereldreis".
En daarnaast natuurlijk lieve kaartjes, geluksarmbandjes, een mooi ringetje en heel veel succes wensen van iedereen om ons heen, super!
En niet te vergeten natuurlijk: in maart hebben we ons acro sponsor gala gehad. Een echte feestmiddag voor en door de acht WK sporters (en hun familie...). Met medewerking van Soulblender, Popkoor On Cue, GeDoBr, Dansstudio Drachten en vele helpende handen van vrienden en bekenden. Dankzij al die hulp en al die gasten kunnen we terug kijken op een geweldige middag in het Fries Congrescentrum.
Dankzij drie andere sponsoren konden Denise Eline en Ilja toch nog:
1)een "Nederland" trainingspakje laten maken
2)een eigen nieuw tempo pakje laten maken
3)daar zelfs echte swarowski steentjes voor bestellen

Vanavond aan het eind van de training werden de WK sporters verrast met een prachtige fotocollage van hun eigen team, aangeboden namens hun clubgenoten en trainers, alweer super! En nu morgen op naar de laatste training in de nachtegaalstraat.
Nog een pakje kauwgom en een tijdschrift kopen, online inchecken en we zijn er klaar voor !
Zondagochtend vertrekken Denise en Ilja met moeders Marijke en Willy en vriend Tjeerd. Om 5.00 uur gaat de wekker, misschien wel eerder zelfs, we rijden om 6.00 uur richting Schiphol, vliegen om 10.30 met British Airways naar London Heathrow, taxi staat klaar om ons naar London Gattwick te vervoeren, vandaar in een keer door naar Orlando waar we om 18.00 uur plaatselijke tijd hopen te landen. Als alles goed is staat daar een auto voor ons klaar. We hopen dan in een kwartiertje in ons tijdelijke huis aan te komen in Kissimmee. (dit alles dankzij reisorganisate Tjeerd de Boer, roeping gemist ?)
Daar, in het complex Regal Oaks zitten familie Wieling en Steg ons natuurlijk op te wachten met verse koffie !
Maandag komen de meeste andere sporters aan met verschillende vluchten, natuurlijk ook Eline, dan brengen we Denise en Ilja naar het sporters hotel en is de hele Nederlandse delegatoe compleet.

We kijken uit naar een voorspoedige reis, mijn volgende bericht zal vanuit Florida komen.

wordt vervolgd .....

• 14 April 2012 - 05:37

Ella Wieringa:

Nog 1 nachtje slapen, en dan op naar Florida, heel veel succes Ilja

• 14 April 2012 - 08:45

Riny:

ilja en je teamgenoten geniet vooral van deze prachtige ervaring!!!!!!
    Een heel goede reis voor jullie allemaal en VEEL SUCCES!!!!!!!!!!!!!

• 15 April 2012 - 19:34

Selma En Jeroen:

Heel veel plezier en succes in het verre Amerika.

Gr,
    Selma,
    Iris,
    Sander,
    Jeroen

• 16 April 2012 - 11:02

Emese En Nienke:

heeeeeeeeel veeeeel succes voor iedereen daar in amerika.
    ik hoop dat jullie een medaille krijgen. dat verdienen jullie allemaal.