Maandag 21 oktober - eerste training - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Ilja Goedemoed - WaarBenJij.nu Maandag 21 oktober - eerste training - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Ilja Goedemoed - WaarBenJij.nu

Maandag 21 oktober - eerste training

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Ilja

21 Oktober 2013 | Nederland, Drachten

Vandaag nog een heerlijk dagje vrij voor ons vertrek naar Lissabon, lekker uitslapen dus ..... dat dacht ik tenminste. Maar nee hoor rond acht uur werd ik opnieuw wakker gemaakt door mijn whatsapp wekkertje (ik moet dat geluid toch eens uit doen 's nachts) Opnieuw was het Kim, zeg maar gerust arme Kim want ze was lang niet fit. Niet de meest ideale omstandigheden wanneer je meerdere dagen uren lang aan de jurytafel moet zitten opletten. Gelukkig kon manlief nog wat medicijnen bij ons langsbrengen en nu maar hopen dat de doosjes "doping" in onze koffer veilig langs de douane komen.
Ook werd ik nog even op het matje geroepen, opnieuw Kim. Nee niet over de verstopte winegums maar het had wel met eten te maken. Alweer een letterlijk citaat:

Ik las het reisverslag
Het eten is echt heeeeel vies
En dat zeg ik eigenlijk nooit
Het ontbijt is super dus maar veel meenemen

Bij deze dus een rectificatie van mijn eerdere tekst het eten valt dus NIET mee!

Eind van de ochtend hadden de dames hun eerste training, vanavond nog wat meer info proberen los te peuteren maar helaas daar had Ilja geen tijd voor, het ging goed en het was leuk en nu waren ze UNO aan het spelen, einde.

Nog wel even Skype contact gehad met Porto, na hun vertraging zijn Annick en Beppe in een super-de-luxe hotel aangekomen. Vandaag lekker rustig aan gedaan en vanavond gezellig eten bij de familie Gomes. En daar natuurlijk cadeautjes uitgedeeld, ik geloof dat het een succes was gezien de reacties van met name Beatriz en Tiago.

Bij ons in de kamer staat de koffer klaar, keurig gedaan, 2 dames met 1 koffer en nog niet eens vol. Dan nog handbagage gevuld met videocamera en fotocamera MET telelens, dankjewel voor het lenen Janneke en Koen. Morgenochtend vroeg brengt Bob ons naar de trein en van daaruit door naar Schiphol waar Sita en ik om 10.55 uur vliegen. Ineke en Verine komen daar vlak achteraan om 11.45 uur. Met alle tips en trucs van de inmiddels teruggekeerde ouders van de jeugdteams gaan we er een sportief en hopelijk ook nog iets cultureel weekje van maken. Tot morgen vanuit Lisboa, Portugal.

Wordt vervolgd.....

• 21 Oktober 2013 - 23:17

Riny:

Heel goede reis gewenst, neem een vroege trein, vandaag was het hommeles, mijn zus heeft er 10 uur over gedaan om heen en weer van Den haag te komen!!!!!!
    Heel veel succes voor alle teams.
    groetjes, Riny